Shop Mobile More Submit  Join Login
shoes t-shirt design by michexist shoes t-shirt design by michexist
they relocate this, i dk y..
well i put it on again..
anyway i made this for my assignment..
and i use line art and drawings..
please leave comments :)
Add a Comment:
 
:iconwlart:
wlart Featured By Owner Apr 26, 2012  Hobbyist General Artist
DA is really stupid about categories, most of them don't make any sense! Anyways, this is fabulous, very cute!
Reply
:iconpalenk:
palenk Featured By Owner Aug 20, 2010
nice
Reply
:iconsenbosen:
senbosen Featured By Owner Dec 25, 2008
euy...
hmmmmm
btw di forum indo g liat ada yg pake design ini nh buat dijual..
dicolong tuh jgn2..haha
i have d link
Reply
:iconmichexist:
michexist Featured By Owner Jan 7, 2009   Interface Designer
really? siapaa??
Reply
:iconsenbosen:
senbosen Featured By Owner Jan 7, 2009
benerrr...
hmmm gatau sapa sih..
disitu tulisnya sih upiel..nick lo bkn upiel kan...huahahaha..
parah tu org..
nih [link]
Reply
:iconmichexist:
michexist Featured By Owner Jan 9, 2009   Interface Designer
gila parah gak tau diri..
Reply
:iconsenbosen:
senbosen Featured By Owner Jan 10, 2009
woww threadnya jd rame..
ga kebayang orgnya lagi panik..trus disuruh baca kamus..
knp ga skalian disuruh les inggris..haha
keren keren
Reply
:iconmichexist:
michexist Featured By Owner Jan 10, 2009   Interface Designer
loll.. orangnya udah minta maaf.. hahaha..
yasud mo di apain..
Reply
:iconsenbosen:
senbosen Featured By Owner Jan 10, 2009
mo ditagih hasilnya harusnya..
haha.. bgs lah klo da mnta maaf...
drpada minta ambil design lg..
ane ane aja org cr alesan..
Reply
:iconkimi156:
kimi156 Featured By Owner Aug 27, 2008
Amei!!!
=D
Reply
:iconmichexist:
michexist Featured By Owner Sep 3, 2008   Interface Designer
thanks! what is amei btw?
Reply
:iconitsyourfavoritefear:
itsyourfavoritefear Featured By Owner Jun 30, 2008   Writer
cute.
are those little characters on the shoes, too? :3
Reply
:iconjujus2u:
jujus2u Featured By Owner Mar 8, 2008  Hobbyist Digital Artist
really awesome i love the little characters :)
Reply
:iconquarantinedclothing:
Quarantinedclothing Featured By Owner Jan 21, 2008
Hey! I think this is pretty sweet!!! You should check out a thread I started recently and see if you would like to get involved with us! I think a lot of people would like this!

[link]

Thanks and I hope to talk to you soon!

Cass
Reply
:iconmichexist:
michexist Featured By Owner Jan 28, 2008   Interface Designer
cool :3
Reply
:iconlizet87:
lizet87 Featured By Owner Dec 22, 2007
very cool!
Reply
:iconmichexist:
michexist Featured By Owner Dec 22, 2007   Interface Designer
thx :)
but urs is so much better XD
Reply
:iconmichexist:
michexist Featured By Owner Oct 29, 2007   Interface Designer
thanks <3
Reply
:iconeprescukorka:
eprescukorka Featured By Owner Oct 29, 2007
sweet
Reply
:iconmichexist:
michexist Featured By Owner Oct 27, 2007   Interface Designer
thankies lolss..
aaa dont steal :p
Reply
:iconcrimzonwingzdezire:
CrimzonWingzDezire Featured By Owner Oct 27, 2007
awesome!!

makes me wanna steal it.

jus kiddin.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 2261 × 2272




Details

Submitted on
October 26, 2007
Image Size
404 KB
Resolution
2261×2272
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,523
Favourites
57 (who?)
Comments
21
Downloads
11,170

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×